Köszönetek

2014. május 16-án utaztunk osztályommal Bécsbe a Teleki Sámuel Utazási Iroda segítségével.

Az utazás szervezését már időben elkezdtük februártól. Végig mindig pontos információkat és hasznos tanácsokat kaptam. Figyelembe vették az osztály érdeklődését, és anyagilag is messze a legkedvezőbb ajánlatot adták. Nagyon meg voltam elégedve az udvarias, precíz ügyintézéssel. A bécsi út alatt az idegenvezetőnk kedves volt és felkészült. Örömmel hallgatták a történeteit a hetedikeseim, akiket elég nehéz lekötni. Hazafelé már arról beszélgettünk, hogy jövőre is ezzel az irodával szeretnénk utazni.

Fesűné Farkas Magdolna

Árpád Fejedelem Általános Iskola, RáckeveKÖSZÖNET A TELEKI SÁMUEL UTAZÁSI IRODÁNAK

Kedves Tamás!

Köszönjük szépen az utazás szervezésében nyújtott maximális segítséget, a nyaralásunk fantasztikus volt! Külön köszönjük, hogy annak ellenére, hogy nagyon rövid idő alatt kellett főszezonban, 2 kisgyerekkel 4 személyre szállást találni az általunk meghatározott úti célok közül, kitartó munkád eredményeként megismerhettünk egy újabb gyönyörű, izgalmas szigetet. Korábbi évek tapasztalata alapján a legtöbb utazási iroda - akikkel eddig kapcsolatba kerültünk – legfeljebb az akciós útjai közül segített kiválasztani a mi igényeinknek megfelelőt. Azonban, ha ez nem sikerült, a továbbiakban nem törte magát, hogy tudjunk utazni. Számomra fantasztikus dolog volt, hogy szinte napi telefonos kapcsolatban voltunk, és rögtön értesítettél az újabb és újabb lehetőségekről. Így könnyebb, és persze kényelmesebb is volt a választás, ill. a szervezés, hiszen ki se kellett mozdulni otthonról. Bizton állíthatom, hogy a Teleki Sámuel Utazási Iroda a leg utas centrikusabb mind közül! Szívből ajánlom mindenkinek, akár gyerekkel, akár gyerek nélkül szeretne utazni,  bármi is legyen az úti cél! És, ha valaki szintén Rodoszt szemelte ki, csak bátorítani tudom, nem fog csalódni! Az óváros hangulatos és megunhatatlan, számos üzletével és tavernájával! Lindosz varázslatos, a hófehér házaival, szűk kis utcáival, kristálytiszta vizű homokos strandjával! Symi pedig kihagyhatatlan! Mint egy ékszerdoboz! És persze a környező szigetek is mind felfedezésre várnak, mindenki megtalálhatja a számára legkedvesebbet! Mi megtaláltuk, és ezért nagyon hálásak vagyunk Neked! KÖSZÖNÜNK MINDENT!

Szívből jövő üdvözlettel: Heródek család, Kecskemét JKÖSZÖNET A TELEKI SÁMUEL UTAZÁSI IRODÁNAK

Életem legjobb 2 hónapjának könyveltem el magamban az idei nyarat, melyet a Teleki Sámuel Utazási Irodának köszönhetek!

Már régebben is gondolkodtam azon, milyen jó lenne külföldön nyári munkát vállalni, de sajnos egészségügyi okok miatt eddig nem tudtam élni a lehetőséggel.

Az idei nyár elején viszont megragadt a szemem a Teleki Sámuel Utazási Iroda munkaajánlatán, mely szerint Zakynthoson lehetősége lehet pár fiatalnak kipróbálnia magát a szálloda világában. Jelenleg még az egyetemi tanulmányaimat folytatom turizmus-vendéglátás szakon, így úgy éreztem nem hagyhatom ki ezt a lehetőséget.

Gyorsan el is dőlt, hogy kimegyek. Nagyon jól döntöttem. A szállodák ahol dolgoztam nagyon szépek voltak, a munkatársak kedvesek, a hangulat kitűnő volt, a sziget szépségéről nem is beszélve. A vezetőség korrekt volt, nagyon pozitívan tudok vélekedni az ottani elbánásunkról az első naptól az utolsóig. Nekem lehetőségem volt kipróbálni magamat a szálloda bár részlegén, a recepción és az étteremben is. Naponta 8 órát kellett dolgozni, melyet mindig be is tartottak. Amikor fáradtnak éreztem magamat, csak kinéztem, és a gyönyörű pálmafák a tenger látványával a háttérben egyből feltöltöttek újabb energiával. Étkezést és szállást biztosítottak számunkra, így a fizetésünket félre tudtuk tenni.

Új kapcsolatokra tettem szert nemzetközi szinten és használni tudtam a nyelvtudásomat.

Szabadnapjainkon volt lehetőség hogy jobban megismerjük a szigetet. Zakynthosnak nagyon sok szép tengerpartja van, tele turistával, ahova busszal, vagy épp hajókkal is eljuthattunk.

Mindenkinek csak ajánlani tudom azt, hogy jövőre próbálja ki magát, ha nyitott a világra, szeret új embereket megismerni, más kultúrákkal találkozni.

Fülöp Renáta
SzékesfehérvárKÖSZÖNET A TELEKI SÁMUEL UTAZÁSI IRODÁNAK

Régóta dédelgetett álmunk volt, hogy a nyaralásunkat a görög szigetek valamelyikén töltsük el.

Internetes keresgélés útján jutottunk el a Teleki Sámuel Utazási Irodához és az Iroda vezetőjéhez, Bakos Tamáshoz.

Miután röviden vázoltuk, hogy mik az elképzeléseink egy álomnyaralásról, Tamás magabiztos profizmussal állt neki a szervezésnek. Az ideális paraméterek egyeztetését követően Zakinthosz mellett döntöttünk, hogy megkezdjük ismerkedésünket a görög szigetvilággal.

Mikor a négy csillagos szállodába való belépésünkkor a szálloda halljából megpillantottuk a tengert, már tudtuk, hogy az álom valóra vált.

Tengerre néző erkélyes szállásunk minden tekintetben megfelelt a négy csillag támasztotta követelményeknek, a két úszómedence és az azoktól pár lépésre kezdődő csodás tenger kimerítette   a valódi tengerparti szálloda fogalmát.

Egy hetes ott tartózkodásunk alatt két nap az Utazási Iroda által előre leszervezett kirándulásokkal telt, melyek közül az egyik a sziget körüli hajós körutazás volt, melynek során valószínűtlenül kék tengeröblökben is lehetőség nyílt megmártózni. Nem maradhatott ki természetesen a zakinthoszi képeslapok sztárjának számító Navagio-öbölbéli hajóroncs meglátogatása is, ahol a víz színe a felkavart fehér mészkőpor és a magas hidrogén tartalom miatt olyan kék, mintha csak egy festő vásznáról csorgott volna le.

Második kirándulós napunk a szomszédos Kefalóniára vezetett, ahol az odavezető hajóút után a sziget körüli buszos körutazás következett, mesébe illő, fenyők borította hegyvonulatokkal és romantikus sziklás kis öblökkel. Természetesen nem maradhatott ki a szigetnek hírnevet szerző Corelli kapitány mandolinja című hollywoodi film helyszíneinek és a film főszerepeit játszó színészek, Penélope Cruz és Nicolas Cage forgatás alatti szálláshelyeinek megtekintése sem. Kefalóniára jellemző, hogy mivel még nem került annyira a turisták látókörébe, mint a többi ismertebb és felkapottabb görög sziget, ideális hely a nyugalomra és romantikázásra vágyó pároknak.

Mi is megtaláltuk következő görögországi nyaralásunk célpontját Kefalónia szigetében.

A nyaralásunk fennmaradó részében két napra autót béreltünk, melyet ugyancsak az Utazási Iroda szervezett le előre, melynek köszönhetően az autókölcsönző az autót a szállodához hozta, és a bérlet végével a kulcsnak a szálloda recepciójára történő leadásával és az autó szálloda előtti leállításával vissza is adhattuk azt.

A sziget látnivalói autós felfedezésének fantasztikus élménye nagyban volt köszönhető az Utazási Iroda vezetője, Bakos Tamás lelkes segítőkészségének, ami abban is megnyilvánult, hogy a sziget látnivalóit részéletesen feltüntető térképekkel látott el bennünket, és így gyerekjátéknak bizonyult a leghangulatosabb tengeröblök, romantikus falvak és homokos tengerparti strandok felfedezése.

Egy hetes nyaralásunk hátra lévő napjait a szálloda körüli hangulatos kis faluban, Kypseli-ben tett sétákkal, medencés és tengeri fürdőzéssel, a csodás mediterrán környezet nyújtotta kikapcsolódással töltöttük.

Hittük, hogy egyszer a mi életünkben is eljön az a bizonyos álomnyaralás, és köszönhetően a Teleki Sámuel Utazási Iroda és vezetője, Bakos Tamás profizmusának ezt sikerült az idén valóra váltani.

Köszönjük Tamás!

Vasárnap: Zárva

Kövessen Minket!

TELEKI HÍRLEVÉL

Szeretne értesülni legújabb útjainkról? Iratkozzon fel.

Partnereink

szolgáltatások

Foglalás

Utazás

Szingli Travel

Légitársaságok

Hasznos Információk

A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát.